BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, July 21, 2009

satu permulaan...


untuk sekian kalinya aku ingin memulakan kembali apa yang telah aku biarkan sunyi sekian lama.dulu sememangnya aku ingin menjadi seorang penulis bebas yang mampu untuk menyampaikan cerita tentang kehidupan kita.sama ada masalah ataupun kejayaan yang dapat kita kecapi dalam hidup.

walaupun dunia kita ini sebenarnya ada hakikat yang perlu kita hadapi dan terima namun masih ada juga di antara kita percaya apa yang diilusikan dalam pemikiran dan idea itu masih lagi mampu untuk menjadi sesuatu yang benar ( realiti ) dan dapat dirasai oleh pancaindera kita.

mungkin perkongsian kisah dan tauladan ini boleh dimanfaatkan kita untuk kebaikan semua termasuklah segala idea yang bisa membuka luas pemikiran manusia.kadang kala juga kita tidak sedar bahawa apa yang terlintas di pemikiran kita itu juga boleh menjadi satu cara telahan minda dalam mengaplikasikan cara-cara untuk membina kehidupan yang lebih baik.

jadi kesimpulannya aku berharap apa yang aku ceritakan dan tulis ini mampu menjadi rujukan biasa yang boleh membawa impak besar dalam hidup individu itu sendiri kerna apa yang ingin aku sampaikan itu adalah satu saranan mahupun panduan yang bisa aku ceritakan dari pandangan dan pemerhatianku untuk satu kehidupan yang telah dikurniakan.

sekian untuk mukadimmah penceritaanku...

salam sayang

0 comments: