BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, November 17, 2009

uitm...di hatiku lagi...hehe

alhamdulillah akhirnya layak juak untuk aku sambung blaja ke uitm balik.bulan depan aku akan sambung diploma pentadbiran awam..hehe..nasib baik..insya Allah..sikkan silap lagi untuk memilih dan berusaha selepas tok...
walaupun aku tauk byk duit yang akan dipake tapi sikpa...aku akan usahakan kelak...so skrg cadang aku untuk beli barang keperluan slow slow..so kelak sik perlu lagi aku mauk berhabis duit untuk beli waktu mendaftar... lagipun lebih baik save duit yang ada untuk bayar buku dan kelengkapan kuliah...aku pun tauk juak apa yang dah berlaku pada masa lepas... : )

paling penting ialah mengambil iktibar daripada apa yang telah berlaku pada masa lepas.sebab aku tauk mun mau berjaya lagi dan lebih dari sebelumnya aku perlu berhati hati dengan setiap tindakan dan sekarang tiada lagi alasan untuk mengalami kegagalan tanpa sebarang alasan.

melangkah baru ke universiti?
rasanya sik sesuai ayat ya...hehe...kembali ke universiti...hehe..baru kelihatan sesuai sikit...

0 comments: