BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, November 1, 2009

pa crita ari tok???

dush...
memang amat sengsara bila mataku sakit
mata sebelah kanan...huhu...kembang n bernanah...
sekarang dalam tempoh pemulihan...
dah la ari tok aku keja sampe pagi esok...

parent ku sememangnya sik setuju bila aku turun keja pagi tadik...
tp apa boleh buat...sikda lagik org y bleh ganti bah...nasib baik daily report aku dah siapkan sepenuhnya...
hua hua...dalam sakit mata pun dapat juak polah...sakit mcm tok sik boleh diturut juak bah
and aku dah delete akaun tagged aku...
malas aku nak melayan....ne ndak.... sponsor man aku dah ilang...hehe
so aku pun lari terus jak la...

sik guna tunggu lama lama bah...
uhm...hujan sekarang tok...dan aku pun not feelin well juak
tp tahan jak la...
what to do...

nasib jak tado mak bapak aku da dtg ngabas...
n beli nasi ayam.... ( thanks uols )
ku makan...tp sik habis...

aku takut muntah lagik kelak...
: )

by the way...aku harap
mata aku tok akan cepat sembuh
and aku akan dapa staff baru secepat yang mungkin...

sebab sik tahan nya aku mcm tok...huhu....

0 comments: